Promocje
Próbka - cegła cięta
Próbka - cegła cięta

10,00 zł

Cena regularna: 20,00 zł

Najniższa cena: 10,00 zł

8,13 zł

Cena regularna: 16,26 zł

Najniższa cena: 8,13 zł
szt.
Produkt dnia
Cegła cięta Rustykalna LOFT 0,5 m2
Cegła cięta Rustykalna LOFT 0,5 m2

57,49 zł

46,74 zł

0,5 m2
Figurka świąteczna Mikołaj z choinką
Figurka świąteczna Mikołaj z choinką

28,99 zł

23,57 zł

szt.
Cegła z fugą - szara 0,5 m2
Cegła z fugą - szara 0,5 m2

27,99 zł

22,76 zł

0,5 m2
GLD Fuga gruboziarnista z trasem 10kg
GLD Fuga gruboziarnista z trasem 10kg

49,99 zł

40,64 zł

szt.
Cegła cięta Klasyczna 0,5m2
Cegła cięta Klasyczna 0,5m2

39,99 zł

32,51 zł

0,5 m2
BETON ARCHITEKTONICZNY C-G 100x50x1,5
BETON ARCHITEKTONICZNY C-G 100x50x1,5

39,99 zł

32,51 zł

szt.
BETON ARCHITEKTONICZNY C-G 100x50x2
BETON ARCHITEKTONICZNY C-G 100x50x2

39,99 zł

32,51 zł

szt.
Cegła z fugą - Ceglasta / łososiowa 1 m2
Cegła z fugą - Ceglasta / łososiowa 1 m2

55,99 zł

45,52 zł

m2
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Program lojalnościowy

OGÓLNE ZASADY PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO

  1. Organizatorem programu lojalnościowego jest firma Green Lights z siedzibą w Miechowie przy ulicy Folusz 8.
  2. Program lojalnościowy/Program - działanie mające na celu nagradzanie Uczestników którzy dokonują zakupu towarów u Organizatora.
  3. Regulamin - niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Programie Lojalnościowym prowadzonym przez Organizatora.
  4. Uczestnik - każda osoba fizyczna lub firma która przystąpiła do Programu na zasadach opisanych w Regulaminie.
  5. Konto Uczestnika - indywidualne konto na którym rejestrowane są wszystkie aktywności, powodujące naliczanie lub odliczanie punktów, gromadzonych przez Uczestnika w ramach Programu.
  6. Stan konta - ilość zgromadzonych przez Uczestnika punktów.
  7. Nagroda - produkt, które Organizator umieścił w katalogu nagród w sklepie na które można wymieniać zgromadzone w Programie punkty.
I. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
  1. Po zakończeniu procesu realizacji zapłaty przez Uczestnika Programu za towary Organizatora następuje przyznanie punktów, które wymieniane są na złotówki ( 20 pkt = 1 zł ).
  2. Punkty gromadzone na koncie uczestnika można wymienić na pewne produkty dostępne na sklepie.
  3. Aby wymienić przyznane punkty na produkty trzeba zalogować się na swoim koncie użytkownika i kliknąć aktywny link: " Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty "
  4. Uczestnik może sprawdzać historię zmian Stanu Konta na swoim Koncie Uczestnika.
  5. Punkty programu są naliczane proporcjonalnie od wydanej kwoty ( zakupy za 50 zł = przyznane 2 pkt. ).
  6. W ramach działań promocyjnych Uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty. Za zapisanie się do newslettera - 10 pkt, dodanie opinii o produkcie - 10 pkt. Organizator ma prawo skorygować Stan Konta Uczestnika, jeśli punkty zostały przyznane nieprawidłowo.
  7. Punkty gromadzone na Koncie Uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze w formie wypłat, mogą być wymienione tylko na produkty z wymienionej kategorii. Punkty nie mogą przekazane osobie trzeciej.
II. ZASADY WYMIANY PUNKTÓW NA NAGRODY
  1. Uczestnik powinien zgłosić Organizatorowi chęć odbioru nagrody, minimum 5 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Brak zgłoszenia we wskazanym terminie może skutkować niedostępnością danej nagrody w siedzibie Organizatora.
  2. Zgłoszenia chęci odbioru nagrody można dokonać za pośrednictwem Konta Uczestnika, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  3. Odebranie nagrody skutkuje zmniejszeniem Stanu Konta Uczestnika o ilość punktów niezbędnych do odebrania wybranej nagrody.
  4. Organizator ma prawo poprosić Uczestnika o pisemne potwierdzenie odbioru nagrody w chwili jej wydania.
III. POLITYKA PRYWATNOŚCI
  1. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Organizator.
  2. Organizator będzie przetwarzał następujące dane osobowe: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, adres.
  3. Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane dla celów realizacji i uczestnictwa w Programie. W tym między innymi Uczestnikowi będą przesyłane informacje o zmianie Stanu Konta.
  4. Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. 
IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów, Uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji drogą mailową. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
  2. Organizator ma prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie. Po zakończeniu Programu wymiana Punktów nie będzie możliwa.
  3. Regulamin może być zmieniony w dowolnym momencie, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora nowej wersji regulaminu oraz indywidualne powiadomienie każdego Uczestnika drogą elektroniczną pod wskazanym w Koncie Uczestnika adresem email. Jeśli Uczestnik w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmian nie zgłosi braku akceptacji przyjmuje się, że Uczestnik zmiany zaakceptował. 
  4. Dla wszystkich praw i obowiązków, jakie wynikną Programu Lojalnościowego, właściwe jest prawo polskie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl