


Regulamin
REGULAMIN ORAZ INFORMACJE DLA KLIENTÓW O SPRZEDAJĄCYM:
GREEN LIGHTS Miłosz Janiec
ul. Kopernika 112
32-200 Miechów
NIP: 659 147 10 41
INFORMACJE O GWARANCJI I REKLAMACJI:
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, z tytułu braku zgodności Produktu z umową, są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.
2. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego przedsiębiorcą z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, za brak zgodności produktu z umową, istniejący w chwili dostarczenia produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności produktu określony przez sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy.
4. Zawiadomienia o braku zgodności produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany adres email lub siedziby firmy.
5. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
6. Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności produktu z umową, konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
8. W przypadku reklamacji klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
9. Klient może żądać w pierwszej kolejności wymiany lub naprawienia produktu przez sprzedawcę. Obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy klient może żądać wyłącznie w określonych w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. przypadkach (m.in. w przypadku, gdy niezgodność towaru z umową jest istotna, gdy sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową czy w przypadku, gdy brak zgodności towaru z umową występuje nadal, pomimo że sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową).
10. Przy zakupie asortymentu z kategorii STARA CEGŁA CIĘTA sprzedawca nie udziela gwarancji.
11. W związku z uzasadnioną reklamacją klienta będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sprzedawca odpowiednio: a) pokrywa koszty wymiany lub naprawy oraz ponownego dostarczenia produktu, b) obniża cenę produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania uprawnionego oświadczenia tego konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta o obniżeniu ceny, c) w przypadku uprawnionego odstąpienia od umowy przez konsumenta przedsiębiorcę na prawach konsumenta – zwraca im cenę produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do sprzedawcy na koszt sprzedawcy.
12. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku. Odpowiedź może być również wysłana mailem.
ADRES DO ZWROTU
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROT):
1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego rozdziału, klient będący jednocześnie konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy (wzór poniżej).
2. W razie odstąpienia od umowy, umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta mają obowiązek zwrócić produkt sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres podany wyżej.
4. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, ponoszą odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu, chyba że sprzedawca nie poinformował konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta o terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy, a także wzorze formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, powinni obchodzić się z produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, sprzedawca dokona zwrotu wartości produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego rozdziału, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
6. Jeżeli konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, wybrali sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, to sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
7. Jeżeli sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, odstępujący od umowy sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego rozdziału, ponoszą jedynie koszty odesłania produktu do sprzedawcy.
9. Termin czternastodniowy, w którym konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta, mogą odstąpić od umowy, liczy się:
9.1. dla umowy, w wykonaniu której sprzedawca wydaje produkt będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności - od dnia, w którym konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta (lub wskazana przez nich osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął produkt w posiadanie,
9.2. dla umowy, która obejmuje wiele produktów które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, jego partii lub części,
9.3. dla umowy polegającej na regularnym dostarczaniu produktu przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z produktów,
9.4. dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta, w wypadku umowy sprzedaży:
10.1 w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
10.2 w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
10.3 w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
10.4 o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
10.5 w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia.
ADRES DO ZWROTU
WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY − data pisma oraz dane sprzedawcy, − Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy ……. − data zawarcia umowy lub odbioru produktu − imię i nazwisko konsumenta, adres konsumenta, podpis konsumenta (w przypadku listu tradycyjnego).
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych jest Miłosz Janiec wykonujący działalność gospodarczą pod firmą Green Lights Miłosz Janiec, NIP: 6591471041, REGON: 120256790, pod adresem: ul. Kopernika 112, 32-200 Miechów, adres poczty elektronicznej (e-mail): greenlightsdecor@gmail.com, numer telefonu: +48 795 774 086, zwana dalej „Administratorem".
2. Administrator przetwarza dane osobowe klientów w przypadku składania zamówienia, w celu wykonania umowy sprzedaży, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (realizacja umowy sprzedaży).
3. Klient w przypadku zamówienia podaje: imię i nazwisko, adres, NIP, adres e-mail oraz numer telefonu.
4. Dane osobowe klientów przechowywane są przez Administratora tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
5. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
6. Podstawy prawne żądania Usługobiorcy:
6.1. Dostęp do danych – art. 15 RODO.
6.2. Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
6.3. Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
6.4. Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
6.5. Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
6.6. Sprzeciw – art. 21 RODO
6.7. Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
7. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 6 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: greenlightsdecor@gmail.com
POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW
1. Klient będący Konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/
2. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/
Zasady zakupów w Green Lights. :
1. Po zakupie proszę wybrać sposób zapłaty i adres dostawy. Jeśli adres dostawy różni się od tego, który jest podany na allegro proszę wysłać maila z aktualnym adresem.
2. Do każdego zakupionego produktu wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
3. Jeżeli pojawił się jakiś problem z przesyłką prosimy o kontakt.
4. Wszystkie paczki prosimy otwierać zaraz po dostarczeniu. Jeśli przy doręczeniu przesyłki, odbiorca stwierdzi uszkodzenie opakowania to w obecności kuriera powinien otworzyć taką przesyłkę, wszystko dokładnie sprawdzić i w przypadku stłuczki wypełnić Protokół szkody. Jeśli protokół nie zostanie wypełniony przy doręczeniu to odbiorca ma 7 dni na skontaktowanie z firma kurierską i umówienie na ponowna wizytę kuriera w celu spisania potrzebnego dokumentu. Zaistniałą sytuację należy zgłosić naszej firmie, telefonicznie pod numerem 795 774 086 lub mailowo. Wszystko to będzie potrzebne do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Szczegóły reklamacji są w dziale POMOC. Sklep zastrzega sobie prawo do oceny poziomu uszkodzeń dokonanych podczas dostawy. W przypadku stwierdzenia kosmetycznego uszkodzenia reklamacja może zostać nieuznana.
5. Jeśli płacą Państwo przelewem tradycyjnym prosimy podać w tytule nr aukcji i nick z allegro.
6. Figurki dostępne na magazynie są wysyłane w ciągu 48 godzin. W innym przypadku czas realizacji zamówienia może trwać maksymalnie do 10 dni roboczych. Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku.W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
7. W przypadku zwrotu zakupionego towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Koszt wysyłki pokrywa kupujący. Szczegóły zwrotu są w dziale POMOC.
8. Przy większych zamówieniach możliwy rabat. W razie pytań proszę kontaktować się drogą @email lub telefonicznie.
9. Wszystkie wzory produktów, opisy i zdjęcia dostępne na stronie są zastrzeżone. Bezprawne przerabianie i ich kopiowanie to złamanie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
10. Dane osobowe:
1. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez Sprzedającego (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883.) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 133, poz. 1204). Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.
2. Dane osobowe Zamawiającego chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom są konieczne w celu wywiązania się z umowy zawartej na podstawie niniejszego regulaminu.
3. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie administrator sklepu internetowego – Green Lights z siedzibą w Miechowie.
4. Każdy Zamawiający, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres administratora sklep@greenlightsdecor.pl lub poprzez zalogowanie się na swoje konto w Sklepie.
11. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A.
Dostępne formy, którymi można realizować płatność:
Banki dostępne w usłudze “Pay-by link”
-
mTransfer – mBank
-
Inteligo – PKO BP
-
Bank Pekao
-
Bank PKO – IKO
-
Bank PKO- IPKO
-
Bank Pekao- PeoPay
-
VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
-
Bank Zachodni WBK
-
BNP PARIBAS
-
Pocztowy24
-
Deutsche Bank
-
SGB Bank SA
-
GET IN BANK
-
Credit Agricole
-
ING
-
BNP PARIBAS eBGŻ
-
Raiffeisen Bank Polska
-
Eurobank
-
Millennium BANK
-
BOŚ Bank
-
Citi Bank Handlowy
-
Alior Bank
-
PBS Bank
-
NET – Bank Express
-
Toyota Bank
-
PLUS Bank
-
T-Mobile – Usługi bankowe
-
Płatności BLIK
Dostępne formy płatności: karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Dostępne formy płatności, którymi można realizować płatność: Karty płatnicze: Visa i Mastercard.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
KONTAKT:
Green Lights Miłosz Janiec
ul. Kopernika 112
32-200 Miechów
NIP: 659-147-10-41 REGON: 120256790
tel. 795 774 086 poniedziałek - piatek w godzinach 8 - 16
email :
KONTO DO WPŁAT:
GREEN LIGHTS
ul. Kopernika 112
32-200 Miechów
Bank Santander: 78 1090 0088 0000 0001 4402 9452
Kupujący dokonując zakupu, akceptuje wystawienie przez sprzedawcę i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Faktura w wersji elektronicznej w formacie PDF, wysyłana jest pod adres mailowy podany podczas składania zamówienia. Podstawą prawną wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej jest art. 106 Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535) W przypadku zwrotu zamówienia lub częściowej rezygnacji kupujący otrzyma korektę faktury poprzez e-mail – korektę uznaje się za potwierdzoną w chwili wysyłki.
UWAGA: Ze środków ochrony roślin, nawozów i innych oferowanych przez nas produktów należy korzystać z zachowaniem bezpieczeństwa. Środki ochrony roślin mogą być nabywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie oraz posiadające kwalifikacje wymagane od osób nabywających środki ochrony roślin określone w art. 28. Przed każdym użyciem przeczytaj informacje zamieszczone w etykiecie i informacje dotyczące produktu. Należy zwrócić uwagę na szczegółowe wskazania dotyczące ryzyka. Należy stosować się do zasad bezpieczeństwa zawartych w etykiecie.
Dokonując zakupu nawozów z dużą zawartością azotu, kupujący deklaruje, że produkt ten wraz z zawartą w nim substancją/mieszaniną będzie stosowany wyłącznie w celu zgodnym z prawem oraz jeśli przekaże produkt innemu nabywcy, otrzyma od niego podobne oświadczenie dotyczące stosowania produktu, co wiąże się z poszanowaniem ograniczeń ustanowionych w rozporządzeniu (UE) 2019/1148 dotyczących udostępniania prekursorów materiałów wybuchowych przeciętnym użytkownikom. Kupujący również upoważnia sprzedającego do udostępniania jego danych w przypadku ewentualnej kontroli.
Akceptacja regulaminu jest jednoznaczna z potwierdzeniem pełnoletności oraz posiadaniu wymaganego szkolenia.